вівторок, 17 січня 2017 р.

Урок математики в класі ІПК

Урок математики
4 клас
Тема. Знаходження різниці, якщо зменшуване містить кілька нулів. Задачі
           на обчислення периметра прямокутника.

Мета: ознайомити учнів з відніманням багатоцифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить кілька нулів; розвивати мислення, уважність; виховувати інтерес до предмета, до навчання.

Обладнання. Портрет Т. Г. Шевченка, ваза для квітів, мультимедійна презентація до уроку.

Зміст уроку

І. Організація класу. 

1. В народі кажуть: «Гість на поріг – радість у домі». І сьогодні до нас завітали гості. Привітаємо їх.
2. Гарного настрою всім вам бажаю!
    Днем добрим щиро гостей я вітаю.
    Ви усміхніться у відповідь, люди,
    Бо добрі слова для кожного любі.
3.  Сідайте.
      (вчитель - учні)
Спинки - рівно.
Руки - на парті.
Ноги - на підлозі.
Відповідати - гарно, повними реченнями.
4.  А щоб гарно відповідати, зробимо зарядку для м’язів обличчя.
 
ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань
-         Зараз у нас урок математики, але не звичайний, а урок-подорож.
Щоб дізнатись куди саме, відгадайте загадку.
 (Київ)
-         Наша подорож буде віртуальною. А що таке віртуальна подорож? (Подорож за допомогою технічних засобів)
-         Подорожувати будемо автобусом. Щоб зайти в автобус, потрібні…? (Квитки).
-         Квитки отримає той, хто дасть правильну відповідь.
Гра «Морський бій».
-         Як називаються числа при відніманні?
-         Квитки зберігайте до кінця поїздки.
-         Якого числа вирушаємо? Запишіть в зошитах.
-         На зворотній стороні квитка є приклади. Розв’яжіть їх ланцюжком.
ІІІ. Повідомлення теми уроку та мотивація навчальної діяльності
-         Щоб автобус рушив, розв’яжіть приклади.
-         Як ви гадаєте, чому не всі змогли розв’язати?
-         Ось це і буде темою нашого уроку: «Знаходження різниці, якщо зменшуване містить кілька нулів»
-         Вирушаймо! (Кліп на пісню «Києве мій» (уривок))

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу
-         Ось ми на Хрещатику – головній вулиці Києва.
Пояснення вчителем матеріалу.
-         Щоб дізнатись її довжину, розв’яжімо приклад.
Робота біля дошки.
Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань
Робота з підручником
-         Про підручник ми забули,
ще його не розгорнули.
Швидше книгу відкривати,
Будем з нею працювати.
Робота з геометричним матеріалом
-         Перед вами лежать папірці. Яку геометричну форму вони мають?
-         Як знайти периметр прямокутника?
-         Знайдіть периметр цього прямокутника.
-         Ось ми під’їхали до пам’ятника Т.Г. Шевченка. Знаходиться він в парку, який названий на його честь. Вшановуючи пам’ять Кобзаря, йому встановлено пам’ятники майже в усьому світі. А скільки саме їх, ви дізнаєтесь розв’язавши приклад. (Взаємоперевірка)
-         Давайте і ми вшануємо пам’ять видатного поета. Зробімо з прямокутників квіти і поставимо у вазу біля портрета.
-         Додаймо трішечки тепла, подувши на квіти.

VI. Підсумки уроку
-Час повертатись додому. (Кліп на пісню «Кривий Ріг – моє місто» (уривок))

-Чи сподобалась вам подорож?
- Що цікавого ви дізнались?
-Чому сьогодні навчились?
Оцінювання
-         Хочу щоб ви прочитали ці рядки:

VII. Домашнє завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар