Урок
математики
4
клас
Тема. Знаходження
різниці, якщо зменшуване містить кілька нулів. Задачі
на обчислення периметра прямокутника.
Мета: ознайомити
учнів з відніманням багатоцифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить
кілька нулів; розвивати мислення, уважність; виховувати інтерес до предмета, до
навчання.
Обладнання. Портрет
Т. Г. Шевченка, ваза для квітів, мультимедійна презентація до уроку.
Зміст
уроку
І. Організація класу.
1. В
народі кажуть: «Гість на поріг – радість у домі». І сьогодні до нас завітали
гості. Привітаємо їх.
2. Гарного
настрою всім вам бажаю!
Днем добрим щиро гостей я вітаю.
Ви усміхніться у відповідь, люди,
Бо добрі слова для кожного любі.
3. Сідайте.
(вчитель - учні)
Спинки - рівно.
Руки - на парті.
Ноги - на підлозі.
Відповідати - гарно, повними реченнями.
4. А щоб гарно відповідати, зробимо зарядку для м’язів
обличчя.
ІІ. Актуалізація та
корекція опорних знань
-
Зараз у нас урок математики, але не звичайний,
а урок-подорож.
Щоб дізнатись куди саме, відгадайте
загадку.
(Київ)
-
Наша подорож буде віртуальною. А що таке
віртуальна подорож? (Подорож за допомогою технічних засобів)
-
Подорожувати будемо автобусом. Щоб зайти
в автобус, потрібні…? (Квитки).
-
Квитки отримає той, хто дасть правильну
відповідь.
Гра «Морський бій».
-
Як називаються числа при відніманні?
-
Квитки зберігайте до кінця поїздки.
-
Якого числа вирушаємо? Запишіть в
зошитах.
-
На зворотній стороні квитка є приклади.
Розв’яжіть їх ланцюжком.
ІІІ. Повідомлення теми
уроку та мотивація навчальної діяльності
-
Щоб автобус рушив, розв’яжіть приклади.
-
Як ви гадаєте, чому не всі змогли розв’язати?
-
Ось це і буде темою нашого уроку: «Знаходження
різниці, якщо зменшуване містить кілька нулів»
-
Вирушаймо! (Кліп на пісню «Києве мій»
(уривок))
IV. Сприймання й
усвідомлення учнями нового навчального матеріалу
-
Ось ми на Хрещатику – головній вулиці
Києва.
Пояснення
вчителем матеріалу.
-
Щоб дізнатись її довжину, розв’яжімо
приклад.
Робота
біля дошки.
Фізкультхвилинка
V. Розвиток
математичних знань
Робота
з підручником
-
Про підручник ми забули,
ще його не розгорнули.
Швидше книгу
відкривати,
Будем з нею працювати.
Робота
з геометричним матеріалом
-
Перед вами лежать папірці. Яку
геометричну форму вони мають?
-
Як знайти периметр прямокутника?
-
Знайдіть периметр цього прямокутника.
-
Ось ми під’їхали до пам’ятника Т.Г.
Шевченка. Знаходиться він в парку, який названий на його честь. Вшановуючи пам’ять
Кобзаря, йому встановлено пам’ятники майже в усьому світі. А скільки саме їх,
ви дізнаєтесь розв’язавши приклад. (Взаємоперевірка)
-
Давайте і ми вшануємо пам’ять видатного
поета. Зробімо з прямокутників квіти і поставимо у вазу біля портрета.
-
Додаймо трішечки тепла, подувши на квіти.
VI. Підсумки уроку
-Час
повертатись додому. (Кліп на пісню «Кривий Ріг – моє місто» (уривок))
-Чи
сподобалась вам подорож?
-
Що цікавого ви дізнались?
-Чому
сьогодні навчились?
Оцінювання
-
Хочу щоб ви прочитали ці рядки:
VII. Домашнє завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар